avasaba

درباره وبلاگ
این وبلاگ جهت سرگرمی و خدمت به ترکمنان عزیز طراحی شده است
نويسندگان
پيوندهاي روزانه
پيوندها
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان محل دوست یابی ترکمنان عزیز و آدرس torkmanchat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آتالار نقلي
ماتال
ترکمن گوزل آدلري

سخن روز

من بدم...تو خوب باش..

 

من بدم...تو خوب باش..

دیگر سراغم را نگیر

خودم را جایی در این زندگی گم کرده ام

دنبالم نگرد... پیدایم نمی کنی

نفس بکش...

به جای من هم اگر توانستی مهربانی کن

و بعد از من شبها به ستاره ام لبخند بزن

وماه کامل که شد از جانب من ارزویی کن

خودت هم منت برسر من بگذار

و فراموش کن که زمانی هم بوده ام

خودم نیز چنین خواهم کرد

حل شده ام

مثل یک معما...

راست میگفتی خیلی ساده ام...

 

بــــــــــــــــــــوق.....

 

 

(ایمان ، عشق ، محبت ، صداقت ، ایثار ، وفاداری ، عدل)

بــــــــــــــــــــوق.......

شماره مورد نظر در شبكه زندگی انسانها موجود نمی باشد،

لطفا" مجددا" شماره گیری نفرمایید !

.

.

.

.

هفت شماره دیگر

(دوست ، یار ، همراه ، همراز ، همدل ، غمخوار ، راهنما )

... بــــــــــــــــــــوق ...

مشترك مورد نظر در دسترس نمی باشد !

.

.

.

.

باز هم هفت شماره دیگر

(خدا ، پروردگار ، حق ، رب ، خالق ، معبود ، یكتا)

... بــــــــــــــــــــوق... بــــــــــــــــــــوق...

... لطفا"پس از شنیدن صدای بوق پیغام خود را بگذارید

... بــــــــــــــــــــوق ...

سلام ... خدای من !

اگر پیغاممو دریافت کردین، لطفا" تماس بگیرید، فقط یكبار!

من خسته شدم از بس شماره گرفتم و هیچكس، هیچ جوابی نداد!

شماره تماس من :

(غرور ، نفرت ، حسادت ، حقارت ، حماقت ، حرص ، طمع)

منتظر تماس شما هستم . انسان !

.

.

.

.

خداوندا ...

خداوندا تو میدانی که من دلواپس فردای خود هستم

مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را

مبادا گم کنم اهداف زیبا را

مبادا جا بمانم از قطار موهبتهایت

مرا تنها تو نگذاری

که من تنهاترین تنهام؛ انسانم

خدا گوید :

تو ای زیباتر از خورشید زیبایم

تو ای والاترین مهمان دنیایم

تو ای انســــان !

بدان همواره آغوش من باز است

شروع كن ...

یك قدم با تو

تمام گامهای مانده اش با من ...

 

 

 

فقـــــــط دلــــــم گـــــــرفتــه بخدا

آدمـــا گاهــــي لازمه چـــند وقت کـِــرکـِره شونو بکشن پايين، يه پارچــــه

ســــياه بـــــزنن درش و بنويسن:کســــي نمـــــــرده؛ فقـــــــط دلــــــم
 
گـــــــرفتــه بخدا
 

اونيـکه قـدش به عشـق نمـيـرسـه

اونيـکه قـدش

به عشـق نمـيـرسـه غـرورش رو هم  بـزاره زيـر پاش بــازم بهـش نميـرسه
نویسنده: مترسک شکسته ׀ تاریخ: جمعه 19 آبان 1391
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
׀ موضوع: ׀
نظر بدهید

نگاه کنی...

 

به یاد داشته باش هر وقت دلتنگ شدی به آسمان نگاه کن. کسی

هست که تو را عاشقانه می نگرد و منتظر توست. اشکهای تو را پاک می

کند و دست هایت را صمیمانه می فشارد. تو را دوست دارد فقط به خاطر

خودت. و اگر باور داشته باشی می بینی ستاره ها هم با تو حرف می

زنند. باور کن که با او هرگز تنها نیستی. فقط کافیست عاشقانه به آسمان

نگاه کنی...

 

آن موقع تو بر دوش من بودی...

 

شبی خواب دیدم با خدا کنار ساحل قدم میزنم، رد پای هر دوی ما روی

ساحل بود، وقتی برگشتم و به گذشته نگاه کردم دیدم در موقع سختی

تنها یک ردپا کنار ساحل است. پس به خدا گله کردم و گفتم: خدایا چرا در

موقع سختی مرا تنها گذاشتی، خدا لبخندی زد و گفت: فرزندم در آن

موقع تو بر دوش من بودی...

 

بگذار خود را گم کنم

 

من دل به زیبایی، به خوبی میسپارم. دینم این است. من مهربانی را

ستایش می کنم. آیینم این است. من رنج ها را با صبوری می پذیرم. من

زندگی را دوست دارم. انسان باران و چمن را میستایم. انسان و باران و

چمن را میسرایم...در این گذرگه...بگذار خود را گم کنم...بگذار از این ره

بگذرم با دوست...با دوست...

 

کاش

 

کاش می دانستیم زندگی کوتاست کاش از ثانیه های زندگی لذت می

بردیم کاش قلبی رو برای شکست انتخاب نمی کردیم کاش همه را

دوست داشتیم کاش معنی صداقت را با هم می فهمیدیم کاش هیچ

کودک فقیری دیگر خواب نان تازه و داغ را نمی دید کاش دلهایمان دریایی

می شد کاش می فهمیدیم زندگی زیباست و لذت می بردیم تا نهایت

کاش می دانستیم که ما نمی دانیم فردا برایمان چه اتفاقی می افتد

کاش بهانه ای برای ناراحت کردن دلهای زخم خورده نبود

 

اگر روزی مردم

 

اگر روزی مردم تابوتم را سیاه کنید تا همه بدانند سیاه بخت بودم. بر روی

سینه ام تکه یخی بگذارید تا به جای معشوقم گریه کند. چشمانم را باز

بگذارید تا همه بدانند چشم انتظار معشوقم بودم. و آخرین خواسته ی من

از شما اینکه دستانم را ببندید تا همه بدانند خواستم ولی نتوانستم

 

که اون خودش زندگیمه!

 

ازم پرسید منو بیشتر دوست داری یا زندگیتو؟ خب منم راستش رو

گفتم. گفتم زندگیمو! ازم نپرسید چرا، گریه کرد و رفت اما نمیدونست

که اون خودش زندگیمه!

 

خاطر کی زنده هستی؟

 

ازم پرسید به خاطر کی زنده هستی؟ با این که دوست داشتم با تمام

وجودم داد بزنم به خاطر تو، بهش گفتم به خاطر هیچکس. پرسید پس

به خاطر چی زنده هستی؟ با این که دلم داد می زد به خاطر دل تو، با

یه بغض غمگین بهش گفتم به خاطر هیچی. ازش پرسیدم تو به خاطر

چی زنده هستی؟ در حالی که اشک تو چشمش جمع شده بود گفت

به خاطر کسی که به خاطر هیچ زندست!

 

محکومیتها

 

در این دنیا سراب محکوم است به پوچی... پرستو محکوم به کوچ

کردن... شمع محکوم به اشک ریختن... خارها محکوم به تنهایی... روز

محکوم به غروب کردن... شب محکوم به رسیدن... قلب با همه ی پاکی

و صداقتش محکوم به دوست داشتن و چه محکومیتی شیرین تر و

دلپذیرتر از این است؟ اما ای کاش همه ی این محکومیتها زیبا را می

پذیرفتند. ای کاش...

 

عشق مثل آب میمونه

 

عشق مثل آب میمونه که میتونی اونو تو دستت قایمش کنی. آخرش یه

روز دستاتو باز می کنی میبینی نیست قطره قطره چکیده بی اینکه تو

بفهمی اما دستت پر از خاطرست...

 

چون دوستم داری بهم نیاز داری یا چون بهم نیاز داری

 

بهش گفتم چون دوستم داری بهم نیاز داری یا چون بهم نیاز داری

دوستم داری؟ بعد از سکوتش خندید و گفت جمله ی قشنگیه! ولی...

چرا هیچوقت به جمله ی قشنگم پاسخ نداد؟ اما... اگه اون یه روزی این

سوال رو ازم می پرسید بهش می گفتم: چون دوست دارم بی نیازترین

آدم شهره زمینم...

 

کاش می شد

 

کاش می شد سرزمین عشق را در میان گام ها تقسیم کرد. کاش می

شد با نگاه شاپرک عشق را بر آسمان تفهیم کرد. کاش می شد با دو

چشم عاطفه قلب سرد آسمان را ناز کرد. کاش می شد با پری از برگ

یاس تا طلوع سرخ گل پرواز کرد...

 

اون لحظه که گفتی

 

اون لحظه که گفتی یکی بهتر از تورو پیدا کردم،‌ یاد اون روزایی افتادم که

به صدتا بهتر از تو گفتم من بهترینو دارم...

 

 

 

 

دوستت دارم

 

 

بچه که بودم تا 10 میشمردم ،

فکر میکردم آخر همه چی 10 هستش،

حالا نمیدونم آخر دوست داشتن چقدره ،

ولی میخوام بگم دوستت دارم قدر 10 تای بچگی

 

 

.

.

.

.

تو را به جای تمام كسانی

كه نمی شناختم دوست می دارم،

تو را به جای تمام روزگارانی

كه نمی زیستم دوست می دارم،

تو را برای دوست داشتن،دوست می دارم

 

می دانم پر از احساسم.

 

گریه .........

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 نوشته شده در  جمعه 19 آبان 1391برچسب:,ساعت 15:12   توسط محمود  |
مطالب اخير
فهرست اصلي
نوشته هاي پيشين
آرشيو مطالب
موارد ديگر
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 370
بازدید دیروز : 241
بازدید هفته : 370
بازدید ماه : 806
بازدید کل : 888850
تعداد مطالب : 499
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

انجمن وبلاگ نویسان / انجمن وبلاگ نویسان /

Copyright © 2010 All Rights Reserved by http://www.LoxBlog.com | Design by : SAHRA